Politică de confidențialitate date

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A DATELOR

Politica de confidențialitate expusă pe site-ul web, alături de documente sau pagini auxiliare afișate constituie baza informațională pe care o colectăm de la dumneavoastră, indiferent dacă ne-o furnizați în mod direct sau indirect, pentru a fi procesată de sistemele noastre.

Pentru a înțelege cum colectăm informațiile personale ale dumneavoastră este necesar să citiți următoarele rânduri cu atenție. În cazul unor neclarități de orice natură, vă rugăm să ne contactați printr-un tichet de asistență sau printr-un email la adresa [email protected].

I. ADMINISTRAREA INFORMAȚIILOR

Păstrăm în sistemele noastre informațiile și datele care au legătură cu relația client-firmă pe o perioadă de minim 6 luni. Colectăm următoarele tipuri de date afișate mai jos:

  1. Colectăm datele și informațiile pe care le furnizați în momentul în care completați formularele de pe site-ul web al companiei, în momentul în care achiziționați servicii și produse sau atunci când cereți un anumit tip de serviciu, de informații sau aveți neclarități care necesită a fi soluționate.
  2. Se pot solicita informații atunci când se raportează probleme cu privire la site-ul web al companiei sau la produsele pe care le-ați achiziționat.
  3. Înregistrările nu vor fi păstrate în cazul în care ne contactați prin scrisori sau în situația în care ne trimiteți un email.
  4. În scopul îmbunătățirii serviciilor furnizate, conversațiile telefonice pot fi înregistrate.
  5. Se pot efectua cercetări pe teme asociate cu furnizarea de produse. În acest caz, putem cere clienților completarea acestora. Totuși, nu este obligatoriu să le completați dacă sunteți client al companiei noastre și nu doriți acest lucru.
  6. Totalitatea informațiilor și datelor despre tranzacțiile realizate prin intermediul site-ului nostru web vor fi înregistrate și stocate.
  7. Indiferent dacă sunt necesare în scopuri de facturare sau nu, vom colecta informații referitoare la vizitele dumneavoastră pe site-ul web al companiei, precum informații despre traficul web, locația sau datele de comunicare.
  8. Colectăm resursele accesate și utilizate de dumneavoastră prin intermediul serviciilor furnizate de compania noastră.

II. UNDE STOCĂM DATELE PERSONALE

  1. Datele utilizatorilor, vizitatorilor și ale clienților vor fi stocate pe serverele dispuse de-a lungul Zonei Economice Europene (EEA – EUROPEAN Economic Area).
  2. Prin trimiterea datelor personale ale dumneavoastră sunteți de acord că acceptați să le transferați pentru procesarea și stocarea lor. Ne vom asigura că vom lua toate măsurile necesare ca informațiile dumneavoastră personale să fie în siguranță și tratate în mod corespunzător, în conformitate cu această politică de confidențialitate.
  3. Vă rugăm să nu divulgați parolele sau alte date private cu orice tip de persoană fizică, persoană juridică sau orice alt tip de entitate. În cazul în care aveți parole salvate și dacă acestea vă permit accesarea anumitor pagini din site-ul nostru web, sugerăm păstrarea acestora într-un mediu confidențial. Sunteți responsabil 100% de securitatea acestor date, iar în cazul în care le divulgați, riscați aplicarea procedurilor legale în vigoare.
  4. Este cunoscut faptul că trimiterea și salvarea de informații pe și de pe internet nu este sigură. În acest caz, nu putem garanta securitatea datelor transmise către acest site web de către dumneavoastră. Toate tipurile de acțiuni realizate pe website-ul nostru sunt efectuate pe riscul dumneavoastră. Cu toate acestea, vom face tot ce ține de domeniul securității informației și a tehnologiei pentru a vă proteja datele personale. Din momentul în care au fost recepționate datele dumneavoastră personale, vom utiliza strict procedurile de securitate necesare pentru a încerca prevenirea accesului neautorizat.

III. UTILIZAREA INFORMAȚIILOR

Utilizăm datele dumneavoastră personale, informațiile furnizate pe website și conținutul de orice alt tip în următoarele scopuri:

  1. Pentru informațiile prezentate în conținutul afișat pe site-ul web al companiei – este organizat în cea mai eficientă manieră și este cât mai accesibil pentru computerul dumneavoastră.
  2. Pentru furnizarea de date necesare, produse sau servicii care sunt solicitate de la companie, de care ați putea fi interesat sau produse pentru care ați ales să vă contactăm.
  3. Pentru a proteja obligațiile companiei cu privire la orice contract realizat cu o altă organizație, persoană fizică sau entitate de orice alt tip.
  4. Pentru a vă permite accesul la participarea la evenimente interactive furnizate de către companie, atunci când alegeți să procedați astfel.
  5. Pentru a vă înștiința referitor la schimbări ale serviciilor furnizate de companie.

În cazul în care sunteți un client care a comandar produse și vă aflați în baza de date al companiei noastre, vă vom contacta doar prin metode electronice referitor la informații despre bunuri și servicii asemănătoare cu cele pe care le-ați achiziționat recent.

IV. CUM SE FORMEAZĂ CONTRACTUL DINTRE NOI ȘI DUMNEAVOASTRĂ?

Pași realizabili de către dumneavoastră și companie:

  1. Se plasează o comandă de servicii sau produse pe site-ul web al companiei noastre – www.desomn.ro. După plasarea comenzii, veți primi un email de la noi cu informații referitoare la comandă și la acceptarea acesteia. Comenzile plasate pe site sunt subiectul acceptării firmei noastre în ceea ce privește cererea dumneavoastră de a achiziționa servicii sau produse.
  2. Când va fi disponibil contractul dintre părți? În momentul în care primiți acordul și acceptarea noastră contractul dintre părți va fi format. Se poate să respingem comenzile dumneavoastră pentru orice motiv, însă în aceste tipuri de cazuri vă vom comunica care sunt cauzele. De regulă, încălcarea politicilor noastre sau a anumitor termeni și condiții afișate pe website pot conduce la respingerea unei comenzi de servicii.
  3. Doar clienții care au cereri de produse sau servicii care au fost acceptate vor avea contract. Nu suntem obligați să vă oferim alte tipuri de servicii/produse care ar fi putut fi o parte din comanda dumneavoastră finală, până în momentul în care astfel de comenzi vor primi o confirmare ulterioară.

V. DESTĂINUIREA SAU TRANSMITEREA INADECVATĂ A INFORMAȚIILOR

  1. Se pot destăinui datele dumneavoastră personale către orice alt membru al grupului nostru, precum și către filialele noastre localizate de-a lungul României și altor țări.
  2. Se pot destăinui datele dumneavoastră personale către persoane, entități sau părți terță în cazul în care:
    1. Vindem sau cumpărăm alte firme sau bunuri, moment în care se vor transmite datele dumneavoastră personale către vânzătorul sau cumpărătorul acestor tipuri de bunuri sau servicii de orice natură.
    2. Suntem sub răspunderea de a oferi sau împărtăși date personale pentru a ne supune obligațiilor legale sau pentru a impune sau aplica termenii legali ai companiei.
    3. Se schimbă informații cu alte organizații de orice tip în scopul protecției fraudelor și reducerii riscurilor referitoare la plățile online, precum și în situația îmbunătățirii serviciilor oferite.
  3. Aveți dreptul de a solicita evitarea procesării datelor dumneavoastră personale în scopuri de marketing. De regulă, vă vom informa înainte de colectarea datelor în acest scop sau dacă intenționăm să oferim datele dumneavoastră către o terță parte.
  4. Site-ul nostru web poate conține legături web către alte site-uri web din rețelele noastre partenere, reclame, anunțuri web, organizații sau companii afiliate. În cazul în care selectați aceste tipuri de legături web și le urmăriți, trebuie să aveți în vedere faptul că site-urile web respective au propriile politici de confidențialitate și termeni și condiții, iar compania noastră nu este răspunzătoare pentru aceste reglementări. Vă recomandăm să verificați aceste tipuri de reglementări înainte să transmiteți detalii personale, bancare sau de orice tip către aceste site-uri web.

VI. INFORMAȚII REFERITOARE LA ADRESE IP, COOKIES ȘI TEHNOLOGII SIMILARE

  1. Se pot colecta următoarele informații: date despre computerul dumneavoastră, adresele IP, sistemul de operare folosit, tipul de browser de pe care accesați website-ul, furnizorul de internet, paginile și fișierele accesate pe site-ul web al companiei. Aceste informații se colectează în scop administrativ și pentru a genera un raport complet pe care îl trimitem agențiilor de publicitate. În acest caz pot fi incluse și Serviciile de la Google AdWords, Google AdSense.
  2. Se pot colecta informații despre utilizarea generală a internetului prin stocarea fișierelor de tip Cookies pe calculatorul dumneavoastră. Aceste tipuri de date ne oferă informații care pot ajuta la îmbunătățirea serviciilor oferite și la personalizarea acestora. De asemenea, aceste tipuri de date permit reținerea preferințelor dumneavoastră pentru recunoașterea lor în momentul în care accesați din nou site-ul companiei noastre.
  3. Se poate respinge acceptarea fișierelor de tip Cookie prin activarea setărilor de restricționare din setările browserului web pe care îl folosiți. De reținut este faptul că există posibilitatea de a nu avea acces la diferite zone ale site-ului web dacă activați acest tip de restricționare.

VII. MODIFICĂRI ȘI ACTUALIZĂRI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE DATE

  1. Modificările care vor fi efectuate asupra politicii de confidențialitate date vor fi anunțate prin intermediu acestei pagini web. În cazul în care este necesar, vă vom anunța prin email cu privire la noile actualizări realizate.